Nepodceňujte důležitost linkbuildingu! Pro začátečníky

Admin Nicol Komentáře 0 Červenec 5, 2019

Nepodceňujte důležitost linkbuildingu! Pro začátečníky

Linkbuilding (tvorba zpětných odkazů na vaše webové stránky) je téměř nezbytná část SEO optimalizace. Zjednodušeně řečeno, je to umístění odkazu na cizí stránky, který odkazuje na vaší webovou prezentaci. Linkbuilding je v celku nudný a mnoho lidí na něj ani nemá čas. Ale je důležité, abyste na něj nezapomínali

Proč je linkbuilding důležitý?

Zjednodušeně řečeno, čím více stránek bude odkazovat na vaše stránky , tím máte větší pravděpodobnost, že k vám lidé přijdou a navíc vám to bude zlepšovat pozici ve vyhledávačích. Je důležité, aby odkazy byly umístěné na kvalitních webových stránkách, které na vás budou odkazovat. Tím pádem vy budete stoupat ve vyhledávání.

Jak probíhá tvorba takového odkazu na vaše stránky?

Máte několik způsobů jak tvořit takový linkbuilding. Základní způsob je, vyhledat stránky a katalogy stránek, kde je možné přidat odkaz na vaše stránky. Má to samozřejmě i nevýhody a to v podobě nutnosti umístit jejich odkaz na vaše stránky, nebo je odkaz placený. V případě, že je vyžadovaný zpětný odkaz na stránky, kam svůj odkaz umístíte, je to v podstatě nulový efekt, protože stránky na sebe odkazují navzájem. Je důležité, jak jsme již řekli, aby na vaše stránky odkazovaly kvalitní weby, a tím že na sebe budou stránky odkazovat navzájem, tak vás vyhledávač nebude považovat za unikátnější web a tím pádem vás neposune výše a efekt je tím pádem nulový. Proto je rozhodně lepší využít placeného odkazu, kdy není nutnost přidávat odkaz na dané stránky.

Další variantou, která je o něco lepší je zadat tvorbu zpětných odkazů specialistům, kteří se tvorbou zpětných odkazů zabývají a mají portfolio katalogů a webových stránek, kam odkaz na váš vloží bez nutnosti zpětného odkazovaní na stránky katalogů. Samozřejmě musíte počítat, že jeden takový zpětný odkaz stojí zhruba 5-30 Kč.  Výhodu je, že neztratíte čas, odkazy na vás se mohou zobrazovat na stovkách webových stránek a katalogů.

Reklamní články s odkazem na váš web jsou další variantou, kterou můžete využít.  Je to v podstatě podobné jako tvorba samotných odkazů, s tím rozdílem, že můžete potenciálním návštěvníkům říci více o svých službách či produktech a získat je tak pro konkrétní věc. Je opět lepší zadat tvorbu PR článků profesionálům, včetně umístění těchto článků na kvalitní webové stránky. Taková služba vás něco bude stát, ale rozhodně se vyplatí. Například jeden PR článek umístěný na 50 různých webových stránek vás bude stát zhruba 1000, až 5000 Kč podle toho jaké webové stránky si zvolíte pro umístění vašeho PR článku. Samozřejmě čím kvalitnější webové stránky, které na vás budou odkazovat tím je umístění PR článku dražší.

 

Doufáme, že vám krátké a jednoduché vysvětlení tvorby zpětných odkazů napovědělo, jak zvýšit návštěvnost webových stránek a objasnilo jeden z kroků SEO optimalizace webů.

Pokud potřebujete poradit či si chcete nechat zpětné odkazy a PR články udělat, neváhejte nás kontaktovat třeba zde……..

 

 

0 Komentáře

Napsat komentář